« 入籍しました。 | Main | トワイライトエクスプレスの下りスイートをとりました! »

結婚式を挙げました

最近、とは言っても先月になってしまいましたが、結婚式を挙げました。
節約のために手作りを多く取り入れたので準備がとても大変でした。DVDの作成や式次第の用意などが前日までかかってしまって、バタバタしているうちに終わってしまったなーという感想。

とはいえやってよかったと思います。
妻にとって一生に一度しかない(と思う)の大切な機会なので、一生の思い出に残る日になってくれればと思い式をあげることにしたのですが、ご列席の方々にも満足いただけたし、妻や妻のご両親もほろりと来てしまったりと、なんとかうまくいったように思います。
微妙な感じになっちゃったらどうしようねって心配していたんですが、司会やホテルスタッフの方々、ご列席の方々に支えらえて出来たように思います。

なかなか普段お会いできなかったり、ほぼ初めてお会いする親族の方にもお越しいただいてきました。
内心はご迷惑ではないか心配していたのですが、心からの祝福をいただくことが出来て自分の身の回りにいる方々に恵まれていることへの感謝と、僕もあんな大人になろうという思いを持つことが出来ました。
そういう意味でも、ありがたい良い結婚式だったと思います。

これからしばらくすると写真やDVDが届くようなので、しばらくはそれを楽しみにふたり仲良く暮らしていこうと思います。

|

« 入籍しました。 | Main | トワイライトエクスプレスの下りスイートをとりました! »

「日記・コラム・つぶやき」カテゴリの記事

Comments

おめでとうございます!
末永くお幸せに!
わたしも、20日に入籍をしまして、これから式の準備でてんやわんやです_| ̄|○この日記からも大変さが伺えますね。。
そして、奥様への愛情もたっぷり伝わって来ました!!
本当におめでとう!

Posted by: いよ | July 02, 2011 at 02:01 AM

おめでとうございますshine
素敵な結婚式ができて良かったですねhappy01

結婚式って本人のため、というより、
これまでお世話になった回りの方への感謝や、
これから2人で協力し合って
社会人としてしっかり生きていくことの
決意表明の場でもあるだな!
と経験してみて思います。

どうぞ末永くお幸せにheart04

Posted by: myu | July 02, 2011 at 06:21 AM

>いよちゃん
結婚おめでとう!お久しぶりです。
もう結婚式は終わったのかな?準備もいろいろと大変なことがあると思うけど、良い結婚式、新生活となることを祈ってます。

>myuさん
お久しぶりです。コメントありがとうございます!
おっしゃるとおり決意表明の場でもあるのだなと思います。
当日は皆さんに祝っていただいて恐縮しきりでしたが、皆さんのお祝いの気持ちに恥じないように二人でしっかり生活していこうとも思わせてもらえるような機会になったと思います。

Posted by: あなっち | July 23, 2011 at 01:23 PM

What's up it's me, I am also visiting this web page daily, this web site is really pleasant and the visitors are actually sharing good thoughts.

Posted by: Is optionsxo safe | May 28, 2016 at 12:08 AM

Hurrah! After all I got a webpage from where I be able to really take useful data concerning my study and knowledge.

Posted by: Bess | May 29, 2016 at 12:47 AM

Hello there! Would you mind if I share your blog with my zynga group? There's a lot of folks that I think would really enjoy your content. Please let me know. Thanks

Posted by: Rosalind | May 29, 2016 at 07:35 PM

You need to be a part of a contest for one of the greatest blogs on the net. I will recommend this web site!

Posted by: optionsxo support | May 29, 2016 at 10:12 PM

You actually make it seem so easy with your presentation but I find this matter to be actually something that I think I would never understand. It seems too complex and very broad for me. I am looking forward for your next post, I'll try to get the hang of it!

Posted by: Optionsxo address | June 05, 2016 at 05:21 AM

What's up, I log on to your blogs daily. Your story-telling style is witty, keep doing what you're doing!

Posted by: is optionsxo safe | June 07, 2016 at 10:46 PM

Have you ever thought about creating an e-book or guest authoring on other sites? I have a blog centered on the same topics you discuss and would really like to have you share some stories/information. I know my subscribers would enjoy your work. If you are even remotely interested, feel free to shoot me an email.

Posted by: מנעולן בירושלים המלצות | June 08, 2016 at 05:35 PM

What's up, this weekend is nice in favor of me, because this moment i am reading this impressive educational post here at my residence.

Posted by: optionsxo trading Review | June 09, 2016 at 04:13 AM

Ahaa, its pleasant discussion concerning this article at this place at this web site, I have read all that, so now me also commenting at this place.

Posted by: Optionsxo news | June 14, 2016 at 09:47 AM

Can you tell us more about this? I'd want to find out more details.

Posted by: hand held Blender | March 18, 2017 at 10:25 PM

Post a comment



(Not displayed with comment.)




TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://app.cocolog-nifty.com/t/trackback/61943/52096673

Listed below are links to weblogs that reference 結婚式を挙げました:

« 入籍しました。 | Main | トワイライトエクスプレスの下りスイートをとりました! »